کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316399 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی های امنیتی مرورگر سامسونگ با نسخه 13 افزایش یافتند

به گزارش سافت گذر، سامسونگ روز گذشته نسخه 13 مرورگر خودش موسوم به Samsung Internet را عرضه کرد. این برنامه دارای چندین ویژگی مربوط به حفاظت از حریم شخصی و امنیتی از جمله حالت رمزی است که اجازه نمی دهد افراد سوءاستفاده گر فعالیت های شما را زیر نظر بگیرند. به علاوه، سامسونگ بر این باورست که با این آپدیت امکانات تجربی کاربران افزایش یافته اند و به خاطر اضافه شدن API جدید، توسعه دهندگان می توانند افزونه های مدنظرشان را بسازند.

سامسونگ مرورگر مرورگر سامسونگ Samsung Internet

دو کیم، مدیرعامل و مسئول گروه وب R&D، و مدیر بخش تجارت های موبایلی سامسونگ در مورد این آپدیت می گوید:«« ما در سامسونگ همواره محصولات و سرویس هایمان را با توجه به تجربه کاربرانمان ارتقا می دهیم. زندگی ها امروزه به شدت آنلاین شده اند و با توجه به رغبت افراد برای آنلاین و متصل بودن، ما نیز می خواهیم وبگردی و گشت وگذار در اینترنت را برایشان آسان کنیم و مطمئن شویم می توانند برای تأمین امنیت خود به ما اعتماد کنند»».

یکی از امکانات امنیتی اضافه شده به نسخه 13 مرورگر سامسونگ، پیام اعلانی است که زمانی نمایش داده می شود که کاربران در حال بازدید از یک سایت مشکوک هستند و همزمان برایشان پیغام پخش نوتیفیکیشن ها ارسال می گردد. دیگر قابلیت، که حالت رمزی نام دارد، باعث خواهد شد بلافاصله پس از بستن تب های در حال اجرا، تاریخچه جستجو پاک شود. این حالت همچنین، یک آیکون دارد که در قسمت وارد کردن آدرس نمایان می گردد تا از این طریق متوجه شوید حالت رمزی فعال است.

سامسونگ با این به روزرسانی مدعی شده تمرکزش را روی بهبود تجربه کاربران گذاشته است. این کمپانی کره ای امکانات زیر را افزوده است:

 

•    امکان استفاده از حالت کنتراست زیاد در زمان روشن بودن حالت تیره جهت نمایش بهتر فونت ها و سایر محتواها
•    امکان گسترش نوارهای درونی اپلیکیشن مانند بوکمارک ها، صفحات ذخیره شده، تاریخچه و دانلودها
•    امکان مخفی کردن استاتوس بار جهت تمرکز بیشتر روی محتوای در حال مشاهده
•    امکان متوقف کردن ویدیوی در حال پخش توسط Video Assistant به وسیله دو بار ضربه زدن در وسط صفحه نمایش
•    امکان ویرایش عناوین بوکمارک ها جهت شناسایی آسان تر و جستجو
•    معرفی API جدید برای ساخت افزونه های تازه توسط توسعه دهندگان. این API شاملWebRequest ،Proxy Cookies، Types،History ،Alarms ،Privacy ، Notifications، Permissions، Idle و  Management می شود. زمانی که یک افزونه ساخته شد، برنامه نویس می تواند درخواستش را به سامسونگ ارائه کند تا کمپانی کره ای آن را تأیید کرده و به مرورگرش بیفزاید.

کاربران فعلی مرورگر سامسونگ به زودی اعلانی مبنی بر اینکه نسخه جدیدی از آن وجود دارند، دریافت خواهند کرد. سایر افراد هم می توانند آن را از اینجا دانلود کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48146 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/13 تعداد مشاهده: 2548
سافت گذر